فرهنگی

ساخت وبلاگ

چرم مصنوعي طرح‌دار از بهترين انجناس در توليد و ساخت کيف

چرم مصنوعي طرح‌دار يکي از انواع چرم مصنوعي است که در کارخانه‌ها به‌صورت يک صفحه از طرح‌هاي متفاوت

مانند طرح پوست مار، طرح پوست کروکديل و طرح سنگي توليد مي‌شود.

براي توليد چرم مصنوعي طرح‌دار به حرارت و فشار بسيار بالايي نياز است.

قابل‌توجه طرفداران اين نوع چرم، قيمت طرح پوست مار به نسبت ساير چرم‌هاي مصنوعي کفش بسيار کمتر است.

حتما ببينيد  :   توليدي کيف زنانه

چرم مصنوعي اکليلي

چرم مصنوعي اکليلي از نظر مقاومت، درخشندگي و سطح برق و تنوع در رنگ‌پذيري بي‌نظير است.

اين چرم محبوب را در رنگ‌هايي چون قرمز، آبي، طلايي و نقره‌اي مي‌توانيد بيابيد.

در واقع مي‌توان گفت يکي از پرکاربردترين و مورداستفاده‌ترين نوع چرم‌ مصنوعي موجود در بازار را چرم مصنوعي اکليلي دانست

که بيشتر استفاده از آن را در توليد مبلمان، کيف، کفش و امثال آن‌ها مي‌توان مشاهده نمود.

حتما ببينيد  : توليدي کيف

چرم اشبالت مصنوعي

چرم اشبالت مصنوعي ترکيبي از دو نوع چرم طبيعي و مصنوعي است. چرم اشبالت مصنوعي

معمولاً به‌صورت دورو بوده و در توليد کيف، کفش و کارهاي هنري و دستي در رنگ‌هاي مختلف بسيار کاربردي است.

چرم اشبالت مصنوعي در ظاهر پرز مانند است و ضخامت آت به حديد ? تا ? ميلي‌متر مي‌رسد. اگر شما مايل

به خريد چرم نوع اشبالت مصنوعي به عنوان چرم مصنوعي کفش هستيد حتماً به دنبال نوع باکيفيت از اين چرم باشيد.

کاربردهاي چرم مصنوعي در توليد انواع کيف

چرم مصنوعي با وجود کاربردهاي فراواني که دارد، اخيراً بسيار رواج يافته است. قيمت ارزان به نسبت چرم طبيعي،

تنوع در طرح و رنگ، وزن بسيار سبک، سهولت در برش و داشتن بافت يکنواخت موجب محبوبيت در صنعت کيف سازي شده است.

از مهم‌ترين موارد کاربردي آن مي‌توان به استفاده از آن در توليد انواع کيف کوچک و بزرگ ، انواع کيف و کفش،

اشاره کرد

ويژگي ها

• چرم کفش: توليد انواع کفش ورزشي، کلاسيک مردانه، مجلسي زنانه و بچه‌گانه
• چرم کيف: توليد انواع کيف رسمي، اداري، مجلسي، ورزشي، مردانه، زنانه و بچه‌گانه و چمدان مسافرتي
• چرم مبل و صندلي: توليد روکش انواع مبل، صندلي و قابل استفاده در صنعت اتومبيل‌سازي و تزيينات داخلي
• چرم آستر: قابل استفاده در صنعت مبلمان جهت آستر مبل، صندلي استيل و صندلي ماشين. در صنعت پوشاک براي آستر لباس،

کيف و کفش. در صنعت فرش به‌منظور ترمز و کناره‌ي فرش. در بيمارستان به جهت روکش تخت بيمارستاني. گفتني است

حتما ببينيد  : توليدي کيف در تهران

پرکاربردترين محصولات چرم مصنوعي در بخش چرم آستر است.
• پارچه‌هاي ضد آب (Waterproof): توليد و ساخت انواع چادر مسافرتي، چادر کاميون، سايبان فروشگاه‌ها و انواع کيف

و کفش مدرسه دخترانه و پسرانه
• روکش جلد يا گالينگور (Hardcover): استفاده در جهت تهيه‌ي روکش جلد کتاب، دفتر، سررسيد، زونکن و کاغذهاي ديواري.

استفاده از نوع مرغوب‌تر گالينگور به‌منظور توليد ست تبليغاتي سازماني مانند انواع تقويم و

دفتر تلفن. لازم به ذکر است گالينگور خارجي با وجود قيمت بسيار بالا به نسبت نموده داخلي، تنوع فراواني در طرح و رنگ دارد.
• چرم‌هاي متفرقه مانند چرم کرستي، لمينيت شده، گاگوليت و …: اين نوع چرم در عين ظرافت و شيکي، بسيار بادوام و مقاوم بوده است.

لينک صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87

سايت منبع :

arzankif.ir

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : انواع,جنس,برای,تولید,کیف, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:35

استراتژي رژيم غذايي بايد چگونه باشد
تعطيلات شکرگذاري به خاطر ممنوعيت و افراط و تفريحات بدنام است ، اما اين بدان معنا نيست که بايد در برابر آن انجمن ها تسليم شويد. راهکارهاي رژيم غذايي زير به شما امکان مي دهد هر دو از غذاهاي مورد علاقه خود لذت ببريد و در عين حال احتمال مصرف کالري در هفته را نيز در يک جلسه به حداقل برسانيد.
استراتژي شماره 1 - يک صفحه کوچکتر چنگ بزنيد.
از بشقاب هاي کوچکتر بخوريد تا بيش از حد غذا بخوريد. مطالعات نشان مي دهد که وقتي کودکان از بشقاب ها و کاسه هاي بزرگتر استفاده مي کردند (يعني اندازه بزرگسالان) ، آنها تقريباً 50? کالري بيشتري در طول وعده غذايي مصرف مي کردند. 
اگرچه من نمي گويم شما بايد از فنجان و بشقاب نوشابه بنوشيد تا يک ليوان اسپرسو کوچک بتواند بر روي آن جاي بگيرد ، من شما را ترغيب مي کنم هر چيزي را انتخاب کنيد به جز صفحه اي که تقريباً به اندازه چرخ واگن است. همچنين از نظر روانشناختي رضايت بخش تر براي بازگشت به مدت چند ثانيه با استفاده از يک بشقاب بسيار کوچکتر از آن است که همه چيز را روي يک صفحه قرار دهيد بدون اينکه براي چند ثانيه برگردد.

lp85_a.jpg
استراتژي شماره 2 - روي گوشت هاي لاغر و سبزيجات بارگيري کنيد.
روي غذاهاي بدون چربي و غذاهاي سبزيجات با حداقل فرآوري شده قرار دهيد. من مي توانم به شما اطمينان دهم که خوردن کلم بروکلي بخارپز با يک اسپري پنير پارمسان و سينه بوقلمون پخته شده از آن چيزي است که خوردن گلدان لوبياي سبز ، چاشني و مرغ سرخ شده از نظر ظاهري دشوارتر خواهد بود.
وقتي براي اولين بار وارد دنياي تناسب اندام شدم ، اين جمله را شنيدم: "هيچ کس تا به حال خوردن مرغ و کلم بروکلي چاق شد". ديري نگذشت که فهميدم که اين بدان دليل است که اين دو ماده غذايي از نظر کالري متراکم نيستند ، بنابراين حجم مورد نياز براي پرخوري اين مواد غذايي قابل ملاحظه است.
استراتژي شماره 4 - دسر را پرش نکنيد. درباره دسر باهوش باشيد
انتخاب دسر خود را عاقلانه انجام دهيد. ممکن است برخي از علاقه مندان به تناسب اندام از شما بپرسند که همه شيريني ها را در کنار هم قرار ندهيد ، اما من مي دانم که اين تجمع تعطيلات است.
اين چند مورد را به خاطر بسپار:
اگر حداقل آن را امتحان نکنيد ، سازنده دسر ممکن است مورد توهين واقع شود ،دسر لازم نيست يک تصميم همه يا هيچ چيز باشد و شيريني ها عالي هستند.
هنگامي که من چربي را برش مي دهم و در يک جمع آوري تعطيلات ، 1 يا 2 نوع دسر مورد علاقه خود را انتخاب مي کنم و آنها را روي يک بشقاب کوچک و مناسب قرار مي دهم. به اين ترتيب از نظر روانشناختي احساس مي کنم در حال خوردن يک بشقاب پر از شيريني هستم ، سرآشپزها خوشحال هستند که مي بينم دسر آنها را نمونه مي گيرم و تمايل ندارم بشقاب بزرگتري را با هر دسر روي ميز بارگذاري کنم (بله ، من اين کار را قبلاً و نه انجام داده ام ، تماشاي آن زيبا نيست.

منبع : http://varzman.blog.ir

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : استراتژی,رژیم,غذایی,باید,چگونه,باشد, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 163 تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:57

توجه به صنعت شهربازي سازي دو دهه است که در دنيا و در کشورمان بسيار مورد توجه قرار گرفته است و به يک سرمايه گذاري پرسود و پر درآمد تبديل شده است.

اولين گام و مهم ترين مرحله براي احداث شهربازي سرپوشيده يا مرکز تفريحي، مطالعه ي امکان سنجي احداث شهربازي سرپوشيده و در گام هاي بعدي طراحي و راه اندازي شهربازي سرپوشيده يا روباز است.

با وجود اينکه در 20 سال گذشته شهربازي سازي و صنعت تفريح و سرگرمي به يکي از مهم ترين صنايع تبديل شده است و اخيرا اين صنعت در ايران نيز رشد چشمگيري داشته است، اما کليه ي شهربازي هاي احداث شده، به سودآوري و موفقيت مورد انتظار سرمايه گذاران و مشاوران اين صنعت نرسيده اند.

2jc3_a3.jpg

 در حالي که يک مرکز تفريحي اگر بر اساس برنامه ي درستي احداث شده باشد، داراي توان توليد درآمد بالا و به صورت ثابت و توليد حجم قابل ملاحظه اي سرمايه است؛ لذا انتخاب درست در خريد لوازم شهربازي سرپوشيده يا روباز اهميت بسيار زيادي از لحاظ جذب و حفظ مخاطبان دارد.

توجه داشته باشيد که يک برنامه ريزي ضعيف مي‌تواند سرمايه ي يک سرمايه گذار را نابود کند!

براي اينکه از موفق بودن سرمايه گذاري در راه اندازي يک شهر بازي اطمينان حاصل کنيد، به يک برنامه ريزي مدون و جامع احتياج داريد.

 انتخاب يک تيم مجرب و کاردان فروش لوازم شهربازي در طراحي، ساخت و ساز با کيفيت و آموزش پرسنل حرفه اي منجر به شروعي پر قدرت و موفق در اين صنعت خواهد شد.

پژوهش ها نشان داده اند كه عموما عملكرد گذشته‌ي بازار ضامن بازده‌هاي آينده نيست . از اين رو سرمايه گذاري‌ها را بر اساس ويژگي‌هايشان انجام دهيد. صرفا به عملكرد گذشته دل خوش نباشيد. سرمايه گذاري خوب و مطمئن هم مثل هر کار و پيشه ديگري نيازمند دانستن اصول و برنامه ريزي است.

هزينه وسايل شهربازي بايد بررسي شود. شرکت شهربازي سازان پارس داراي بيش از 10 سال سابقه ي موفق در زمينه ي تجهيز و پشتيباني شهر بازي ها و ارائه ي خدمات و تجهيزات شهربازي و درگذر يک دهه فعاليت ، تجربه ي تجهيز شمار بسياري از شهربازي هاي سراسر ايران را در کارنامه ي خود ثبت کرده است و آماده ي ارائه ي مشاوره و ارسال ليست هزينه وسايل شهربازي به شما همراهان گرامي است.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : احداث,شهربازی,سرپوشیده, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 146 تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:57

افتتاح حساب بانکي بين المللي در ترکيه بدون اقامت

ا

U??³???± ?©?§?±?? U? U?U??²?§ ?©?§?±?? ???±?©U?U? 

به گزارش مهاجر مپ امروزه بسياري از ايرانيان ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي به کشورهاي ديگري از جمله ترکيه مهاجرت کنند، دليل اين مسئله چيست؟ در چند پاسخ کوتاه به شما عزيزان توضيح مي دهيم. نخست اين که هزينه زندگي در ترکيه با ايران تفاوت چنداني ندارد، اگر شما زبان ترکي را بياموزيد مي توانيد با يکي از مهم ترين کشور ها که پل ارتباطي با اروپا است ارتباط برقرار کنيد.

اين روز ها ترکيه تبديل شده است به يک پايگاه براي ايرانياني که مي خواهند رويکردي ديگر از آزادي مدني را دريافت کنند. به هر حال اگر مي خواهيد در اين کشور زندگي خوبي داشته باشيد، قطعا بايد شهروندي خوب باشيد. نخست يک حساب بانکي باز خواهيد کرد. باز کردن حساب بانکي براي افراد مقيم اين کشور که از خارج وارد مي شوند قوانين خاص خود را دارند.

 

افتتاح حساب بانکي در ترکيه نياز به دريافت شماره مالياتي يا همان کد مالياتي خواهد داشت. اين کد با هر پاسپورتي قابل دريافت است و هيچ محدوديتي چه براي ايرانيان و چه تبعه هاي ديگر کشور هاي دنيا ندارد.

به هر حال شما مي توانيد در بانک زراعت  و يا چند بانک ديگر حساب باز کنيد که فعاليت براي ايرانيان را بدون مشکل مي دانند.

افتتاح حساب در زراعت بانک

بانک زراعت ترکيه احتمالا نامي است که بسياري از ايراني ها در حين دريافت اقامت و يا حضور در کشور ترکيه و تحقيق در مورد سرمايه گذاري در مورد آن بسيار مي شنوند، در واقع اين بانک يکي از مراجع معتبر و بزرگ ترين واحد هاي تجاري است که در شهر هاي مختلف اين کشور شعبه هاي مختلف دارد. در واقع اگر مي خواهيد بدون دردسر يک حساب بانکي در ترکيه داشته باشيد، ما به شما زراعت بانک را پيشنهاد مي کنيم.

شما ميتوانيد بدون اقامت ترکيه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنيد.

اين بانک فعاليت هاي تجاري را بر اساس الگوهاي غربي و سرمايه داري بنا کرده و جالب است بدانيد که در سال ???? ميلادي به عنوان برترين بانک در ترکيه شناخته شده است، اين بانک البته خدمات ويژه اي براي مشتريان ايراني خواهد داشت. در واقع اگر مي خواهيد در ترکيه و در يک بانک ترک، افتتاح حساب کنيد، قوانين عجيب و محدودي پيش و روي شما نيست.

ايرانيان مقيم کشور ترکيه و يا حتي کساني که در اين کشور حضور ندارند نيز مي توانند با بهره گيري از خدمات ترکيه هلپر از وام هاي پرسود زراعت بانک استفاده نمايند.

شما حتي مي توانيد با کارت هاي اعتباري زراعت بانک ترکيه، و افتتاح حساب در آن از پرداخت هاي آنلاين استفاده نمائيد، حتي امکان استفاده از سيستم تلفن بانک و اينترنت بانک نيز در هر کجا از جهان وجود دارد.

افتتاح حساب در ترکيه بدون اقامت

افتتاح حساب در ترکيه بدون اقامت در کشور ترکيه احتمالا يکي از دغدغه هاي کساني است که مهاجرت به ترکيه دارند و به هر دليلي فعلا نمي توانند از ايران خارج شوند و يا اين که مي خواهند صرفا از خدمات اين بانک استفاده کنند، پيش از هر کاري شما نياز به دريافت شماره مالياتي خواهيد داشت.

 

قوانين خاص خود را دارد و يک سري مدارک براي تاييد اعتبار و هويت شما نيز دريافت مي گردد، تيم ترکيه هلپر سال هاست که در زمينه انجام فعاليت ها و خدمات اقامتي براي ايرانيان مقيم ترکيه فعاليت هاي گسترده اي انجام مي دهد.

يکي از عمده فعاليت هاي اين تيم بهره گيري از خدمات بانک زراعت براي کساني است که قصد خروج از کشور را ندارند و يا اين که وارد ترکيه شده اند اما سردرگم، چيزي در مورد نحوه افتتاح حساب و دريافت کد مالياتي نمي دانند.

به هر حال شما با مراجعه به پرتال رسمي اين برند، مي توانيد تمامي خدمات آن ها را بررسي فرمائيد.

افتتاح حساب در ترکيه بدون دپوزيت

دپوزيت چيست؟ آيا در مورد آن اطلاعات داريد؟ اگر قصد مهاجرت به کشور ترکيه را خواهيد داشت احتمالا با تيتر هايي نظير افتتاح حساب در ترکيه بدون دپوزيت روبرو مي شويد. مسئله اين است که در اين کشور براي افتتاح حساب شما بايد مبلغي معادل ?? تا رنج ?? هزار لير و گاهي حتي بيشتر را در حساب داشته باشيد، اين مبلغ به مدت ?? روز نزد بانک مي ماند و بانک براي آن مبلغ ?? درصد سود پرداخت مي کند.

براي بسياري اين يک مشکل بزرگ است و ترجيح مي دهند که چنين رقمي را وارد حساب بانکي نکنند، ترکيه هلپر به يکي از خدمات ديگر خود در اين زمينه اشاره مي کند، شما مي تواند بدون نياز به اين سپرده عمليات افتتاح حساب را انجام دهيد و از خدمات بانکي زراعت ترکيه استفاده فرمائيد.

شما با ثبت شرکت در ترکيه نيز مي توانيد حساب باز کنيد.

براي شما توسط اين بانک ها مستر کارت يا ويزا کارت نيز صادر خواهد شد که اعتباري جهاني خواهد داشت و در تمامي کشور هاي اروپايي، امريکايي و اسيايي قابل استفاده است. در حال حاضر با توجه به قوانين مي توانيد در کم ترين زمان ممکن به عنوان يک شهروند خارجي حساب بانکي باز کرده و از خدمات آن بهره مند شويد.

 

دريافت سود بانکي در ترکيه

يکي از مزاياي استفاده از حساب هاي بانکي کشور هاي ترکيه اي سود بسيار مناسب و همينطور عدم دريافت کارمزد در بسياري از تراکنش ها است،

يعني شما در خريد هاي اينترنتي و پرداخت هاي حضوري توسط بانک هاي معتبر هيچ گونه مبلغ اضافه و مالياتي پرداخت نمي کنيد. در نتيجه سياست کاري اين بانک ها حضور شما به عنوان مشتري و سرمايه گذار خارجي است.

 

شما همينطور مي توانيد براي کسب اطلاع در مورد هر کدام از موضوعاتي که در بالا توضيح داده شد از روش هاي تماس و پشتيباني استفاده کنيد، آن ها در کم ترين زمان ممکن شما را راهنمايي خواهند کرد و اگر مي خواهيد بدون دردسر در ترکيه افتتاح حساب بانکي انجام دهيد، حالا اين فرصت فرا رسيده است.

براي تاييد حساب و احراز هويت معمولا از شما حضور در ترکيه و يا آدرس هاي حقيقي براي شخص حقيقي درخواست مي شود. اين مشکل توسط فعاليت هاي مستمر اين تيم در راستاي آسان سازي بازگشايي حساب هاي بانکي و فعاليت هاي اقتصادي براي ايرانيان رفع گرديده است.

براي آگاهي از آخرين نرخ سود بانکي در ترکيه اين مطب را بخوانيد

به ياد داشته باشيد که شما براي خريد ساده و حتي يک سيم کارت نيز به کد مالياتي نياز خواهيد داشت.

فعاليت اقتصادي قانوني براي ايرانيان مقيم ترکيه

اصلي ترين نکته در مورد فعاليت شما در کشور ترکيه اين است که هيچ گونه شک و شبهه قانوني وجود نداشته باشد، تمامي اين مشکلات توسط ترکيه هلپر حل شده است و شما به هيچ عنوان درگير مسائل مالي و همينطور تبصره هايي نمي شويد که ممکن است گريبان خارجي ها در اين کشور را بگيرد.

اگر مي خواهيد در مورد شعبه هاي مجاز در بانک هاي زراعت ترکيه کسب اطلاع کنيد، نياز به دريافت رمز هاي يک بار مصرف داريد و همينطور سود هاي بانکي ترکيه شما را ترغيب کرده است، پس فرصت را از دست ندهيد.

شما مي توانيد از حساب هاي بانکي خود در ترکيه براي انتقال هاي مستر کارت و ويزا کارت استفاده کنيد، اگر نياز به باز کردن حساب بدون واريز و دپوزيت اوليه داريد، قطعا مي توان از ترفند هايي استفاده کرد که براي افراد بي اقامت مشکل بزرگي است، شما مي توانيد حتي براي اين گونه حساب ها بدون هيچ گونه مشکل مالياتي و حقوقي سود قابل توجهي نيز دريافت کنيد.

دغدغه بلوکه شدن حساب ها در ترکيه حالا ديگر رفع شده و شما مي توانيد براي خود و يا اعضاي خانواده تان حساب هاي ارزي بر پايه واحد هاي مختلف باز کنيد.

منبع: https://mohajermap.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : افتتاح,حساب,بانکی,بین,المللی,در,ترکیه,بدون,اقامت, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:06

ورود به بورس به زبان ساده براي همه

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500  درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسکن قرار بگيرد.

در اين مطلب تلاش ميکنيم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا کنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و کسب سود کنيد. با ما همراه باشيد.

اکثر افرادي که دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسک پذيري متوسط به بالا و به دنبال به کار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و کار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمايه گذاري در بورس کجاست؟ نحوه دريافت کد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شکل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته که در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

 

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميکنيم:

 

1) به دنبال فعاليت و کار کردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي که به دنبال سرمايه گذاري و کسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي که قدرت ريسک پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

 

و به اين افراد پيشنهاد ميکنيم در بورس سرمايه گذاري نکنند:


1) افرادي که انگيزه کافي براي معامله کردن ندارند.

2) افرادي که نميتوانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي که قدرت ريسک پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانک و سود کم آن راضيند.
 

اگر جزو دسته ابتدايي هستيد و تمايل به سرمايه گذاري در بورس داريد فرآيند ورود به بازار بورس در دو مرحله خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي کدبورسي در کارگزاري هاي بورس ايران :  دريافت کد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و  يادگيري روش هاي معاملاتي : آموزش بورس

بهترين صنعت براي سرمايه گذاري 

حال به توضيح اين سه گام ميپردازيم:


دريافت رايگان کد بورسي

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارک شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5  دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب کارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود که آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام آنلاين (اينترنتي) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام کاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامک ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع کنيد.



آشنايي با بازار بورس:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يک سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چيزي که شما خريد و فروش ميکنيد به صورت فيزيکي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شرکت ها و کارخانه جات را خريد و فروش ميکنيد.

 

شما در واقع سهام شرکتي يا کارخانه اي را خريداري ميکنيد که در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شرکت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شرکت ايران خودرو، در سودي که اين شرکت از فروش محصولات خود کسب ميکند، شريک خواهيد بود.

به اين نکته نيز بايد توجه داشت که شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شرکت ها را از خود شرکت ها خريداري کنيد و طبق قانون بايد اين کار را از طريق شرکت هاي کارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. کافي است مقداري جست و جو کنيد تا بهترين کارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب کنيد.

 

توجه داشته باشيد کسب سود در بازار بورس از دو طريق امکان پذير است:

 

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 400 تومان خريداري ميکنيد و هفته بعد 440 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود ساخته ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي که شرکت در طول يک سال ساخته است شما نيز شريک هستيد. که اين سود به حساب بانکي شما واريز خواهد شد)

 

 

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس تهران

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شکل مستقيم (دريافت کد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود که زمان کافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت کد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از کسب اطلاعات و دانش کافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود که زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري کنند و در عمل معاملات خود را به شرکت هاي کارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني که توسط کارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش ورود به بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر کسب و کار ديگري بايد دانش و تجربه کافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميکنيم کتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در کنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شرکت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل کنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تکنيکال نمودار و روند قيمتي سهام هر شرکت در کنار هم به شما اين پيام را ميدهد که سهام اين شرکت ارزنده است يا خير؟ کدام سهام را بخريد و کدام سهام را بفروشيد؟

 

مفاهيمي که بايد در بازار بورس بشناسيد:

بازارهنگامي که شرايطي برقرار شود که بين فروشنده وخريدار رابطه برقرار شود ومعامله اي انجام گيرد، بازار تشکيل شده است.

بورسنهاد سازمان يافته اي است، که رکن اساسي در بازار محسوب ميشود.

بورس کالا يا کاموديتيدراين بورس تعداد زيادي از فروشندگان کالاهاي خود را عرضه مي کنند که پس از کارشناسي وقيمتگذاري توسط کارشناسان، به خريداران ارائه ميشوند. کالاهاي پتروشيمي، کشاورزي، فلزات و … در رينگ هاي معاملاتي مربوط به خودشان در بورس کالا معامله ميشوند. در بورس کالا اصولا مواد خام و مواد اوليه مورد معامله قرار ميگيرد، مثلا بورس نفت، بورس گندم.

بورس ارزخريد و فروش پولهاي خارجي در اين نوع بورس صورت مي گيرد، البته در ايران اين نوع بورس فعال نيست ولي سالهاست که صحبت از فعال شدن اين بازار در آينده اي نزديک انجام ميشود.

بورس اوراق بهاداردر ايران به بازار خريد و فروش اوراق بهادار که به طور رسمي و دائمي در محلي ثابت تشکيل مي شود، بورس اوراق بهادار گفته مي شود؛ و دارائي هايي مانند سهام اوراق مشارکت مورد معامله قرار مي گيرد.

کارگزاراناين نهاد در حقيقت واسط بين خريداران و فروشندگان به داد و ستد مي پردازد و در مقابل اين کار درصدي از ارزش ناخالص معامله را به عنوان کارمزد کارگزاري دريافت مي کند.

سامانه کدالسامانه ي جامع اطلاع رساني ناشران اوراق بهادار است که درنظارت سازمان بورس واوراق بهاداراست واين سايت براي حمايت از سرمايه گذاران وبا هدف ساماندهي تشکيل شده است.

مشاوران سرمايه گذارينهادهايي هستند که به اشخاص يا نهادهاي ديگر، در زمينه ي ارزشگذاري اوراق بهادار، مشاوره مي دهند.

 

تحليل تکنيکال چيست و چه فايده اي دارد؟

 در تمامي بازارهاي بورس، فارکس و … به تحليل کردن نمودار سهام، ارز، کالا يا … و تحليل روندهاي قيمتي بر اساس چارت و نمودار آن ها، تحليل تکنيکال گفته ميشود. با بررسي تاريخچه و نمودار قيمتي ميتوانيد الگوهاي ثابتي در صعود يا نزول قيمت هاي هر چيزي پيدا کنيد و علم تکنيکال به بررسي دقيق اين الگو ها و روند ها ميپردازد.

اما بعد از يادگيري مفاهيم اوليه تکنيکال بايد به دنبال مفاهيم پيشرفته تکنيکال برويد. مفاهيمي مانند استفاده از از الگوهاي RSI، ايچيموکو، ميانگين متحرک، MACD، واگرايي ها و … که به شما در سيگنال هاي خريد و فروش سهام کمک خيلي زيادي ميکنند.

تحليل بنيادي چيست و چه فايده اي دارد؟

  • گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شرکت
  • بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  • طراحي الگو قيمتي سهم
  • تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  • تعيين اهميت متغير هاي الگو
  • تعيين ارزش آينده سهم
  • مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

که درباره هر شرکت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني کنيد که يک سهم ارزنده هست يا خير؟

 

سامانه کدال چيست و چه کاربرد هايي براي ما خواهد داشت؟

کدال سامانه اي است که در آن شرکت ها، گزارشات و اطلاعيه هاي خود را منتشر ميکنند. اين اطلاعيه ها و گزارشات به صورت دوره اي در سايت کدال قرار ميگيرد و براي تحليل گران بازار بورس يک مرجع رسمي و تاييد شده است.

 

 

فرآيند آموزش بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميکنيم با مطالبي که در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع کنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شرکت کنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني که روزانه صرف آموزش بورس کرده ايد)، بايد مفاهيم و کليات را فرا بگيريد و توانايي معامله کردن خواهيد داشت.

 

مزاياي شروع سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2-  سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و کارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي کند)

3-  فرق نمي کند کجاي دنيا باشيد فقط کافيست با يک کامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب کرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد کند و سود خوبي کنيد.


حداقل سن براي دريافت کدبورسي و کد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت کد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي که شناسنامه دارد ميتواند کد بورسي دريافت کند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله کنيد (کد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرک هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدرکي نداريد.

 

کدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممکن است شرکت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري کنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

 

راز موفقيت و سود در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسک پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست که نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

 

سود بورس به چه ميزان است؟
 

سود در بورس ثابت نيست! ممکن است روزي 10 درصد سود يا ضرر کنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه کنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانک سود کنيد تا ارزش انرژي و زماني که گذاشته ايد را داشته باشد!

 

ثبت نام سجام

سجام در حقيقت مرجع اصلي داده ها و محل ذخيره کردن اطلاعات سرمايه گذاران بازار بورس است، در اين سايت، اطلاعاتي مانند آدرس محل سکونت، شماره حساب، و شباي بانکي ثبت مي شود و در صورت هر نوع تغيير بايد ويرايش شود.
کلمه ي سجام مخفف سامانه ي جامع ثبت اطلاعات مشتريان است و بر طبق مصوبه ي اعلام شده از سوي سازمان بورس اوراق بهادار، تمام سرمايه گذاران (افرادي که پيش از شهريور 97 کد بورسي دريافت کرده اند) بايستي به اين سامانه، مراجعه و تمامي اطلاعات خواسته شده را تکميل نمايد ولي افرادي که تازه وارد بورس مي شوند و درخواست کد بورسي و کد معاملاتي دارند، بايد در اين سامانه نيز ثبت نام کنند (يعني دو مرحله را يکجا انجام مي دهند)
در تازه ترين دستورالعمل از تمامي سرمايه گذاران قديمي بازار خواسته شده به ثبت اطلاعات در اين سامانه اقدام کنند و اگر در زمان معين شده اينکار را انجام ندهند، کد معاملاتي آنها بسته مي شود و ديگر اجازه ي انجام معاملات به آنها داده نمي شود. (البته ماه ها از اين مصوبه گذشته اما هنوز معاملات بسته نشده اند)

صندوق سرمايه گذاري چيست و چگونه ميتوان در آن سرمايه گذاري کرد؟

يکي از مهم ترين سازوکارهاي سرمايه گذاري در بازارهاي مالي، صندوق هاي سرمايه گذاري مشترک هستند.
اين صندوقها شرايط سرمايه گذاري در بازار مالي را براي افراد تازه وارد وغيرحرفه اي، راحت ومساعدتر مي کنند وتنوع اين صندوقها متناسب با انتظارات و خواسته هاي سرمايه گذاران متفاوت است.
صندوقهاي سرمايه گذاري مزاياي فراواني را هم براي سرمايه گذار وهم براي بازار سرمايه فراهم مي آورد؛ زيرا از يک طرف راهکارهاي مناسب براي رشد کمي وکيفي وتشويق سرمايه گذاري غير مستقيم براي افرادغيرحرفه اي را فراهم مي آورند واين امکان و شرايط را پديد مي آورند که از طريق تشکيل سبد متنوعي از دارايي هاي مختلف، که هر يک داراي ويژگي خاص خود هستند، ريسک سرمايه گذاران را کاهش دهد.

اين صندوق ها براي افرادي که تمايل به سرمايه گذاري در بورس دارند اما زمان و دانش کافي براي اين کار را ندارند پيشنهاد ميکنيم.

سرمايه گذاري سريع در طلا و سکه در بازار بورس

در ابتداي توضيحات بايد اين طور بيان داشت که در واقع صندوق طلا صندوقي محسوب مي شود که دارايي هاي گرد آوري شده از سرمايه گذاران را تحت عنوان گواهي سپرده طلا و … سرمايه گذاري کرده و در نوع خود داراي ريسک بسيار کم تري نسبت به سکه طلا خواهد بود و از طرف ديگر با مبلغ حداقل 100 هزار تومان مي توانيد نسبت به خريد اقدام نماييد. سوالات زير از جمله مواردي است که قصد داريم در ادامه اين مقاله به توضيح آن ها بپردازيم. پس همراه با ما باشيد.

آيا تا به امروز با خود پنداشته ايد که به منظور خريد و فروش سکه شايد احتياجي به رفتن به صرافي ها نداشته باشيد و قادر باشيد به سادگي در بورس سکه خريد و فروش نماييد؟
آيا تا به امروز مطلع بوديد که صندوق طلا در بورس مورد معمله قرار خواهد گرفت، که با خريد آن مي توانيد ضمن پوشش ريسک در جهت خريد سکه، از نوسانات بازار هم استفاده نماييد؟
آيا تا به حال به اين موضوع فکر کرده ايد که در صورت خريدن دارايي هاي مثل سکه، مشکلات مربوط به نگهداري آن مثل سرقت و مفقود شدن و موارد ديگر وجود دارد؟

به صورت سنتي سرمايه گذاران و يا حتي عوام بازار اين عادت را در خود دارند که در زمان رشد قيمت سکه به صرافي ها رفته و سکه فيزيکي خود را خريد کنند تا در آينده و با توجه به افزايش قيمت سکه آن را به فروش برسانند و کسب سود کنند، ولي در حال حاضر در بازار سرمايه ايران اين امکان فراهم آمده است تا سرمايه گذار فقط با دريافت کد بورسي به وسيله بازار سرمايه، سکه و يا مشتقات آن را خريداري نمايد.

 

عرضه اوليه سهام يا IPO در بورس چيست؟

 

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يکي از مواردي بوده که براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شرکتي که در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شرکت ها در بورس به اين دليل که در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا کد بورسي دريافت کنيد.

 

جمع بندي و توصيه هاي مهم بورسي


در آخر اين که اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و کسب سود کنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شرکت کنيد و سعي کنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال کردن اخبار شرکت ها سود بيشتري در اين بازار کسب کنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري کنيد و با تکيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس کنيد. و حتماً از شرکت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني که خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد که بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری,های,بورس,ایران, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:34

جا دستمال کاغذي

جا دستمال کاغذي چوبي ، فلزي ، پلاستيکي و مسي هرکدام زيبايي خود را دارند و در مکان هاي مختلف بر اساس سليقه ما خريداري شده و مورد استفاده قرار ميگيرند .

j09y_1.jpg

تا به حال برايتان پيش آمده که در محفظه جا دستمال کاغذي شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! يا در مکان هاي عمومي مانند بيمارستان ها و هتل ها براي کنده شدن دستمال کاغذي دچار دردسر شويد ؟

جنس جا دستمال کاغذي ايمن آب  از پليمر (ABS) مي باشد که مزاياي آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفيدي و درخشندگي بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغيير رنگ ،مقاومت در برابر خش پذيري و عدم دفرمه شدن و تغيير حالت محصول.

جا دستمال لوکس!

جا دستمال کاغذي ايمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوکس، قابليت ست شدن با ديگر محصولات بهداشتي توليد شده از جانب خود را دارد. همچنين به دليل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محيط هاي عمومي و خانگي در برابر رطوبت و انواع آلودگي علاوه بر آن آنتي باکتريال بودن آن ها، بسيار بهداشتي و کاربردي است .تعداد بالايي از برگ هاي دستمال کاغذي (??? برگ دو لايه ) را در خود جاي مي دهد .

کرونا و جا دستمال کاغذي!

باتوجه به اينکه انتقال ويروس کرونا از طريق تماس دست با محيط هاي الوده اتفاق ميافتد و مخصوصا در اماکن عمومي اين احتمال بيشتر ميباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتي که تماس دست را به حداقل مي رساند توصيه ميگردد .استفاده از مخازن دستمال کاغذي که قابليت جايگذاري دستمال هاي برگ برگ شده را دارند راهکاري مناسب جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس ميباشد. بهتر است اين محفظه هاي دستمال کاغذي به صورت آنتي باکتريال ساخته شوند تا خود نيز از انتقال باکتري و ويروس جلوگيري کنند. اگر بخواهيم در هنگام  انتخاب يک جا دستمال کاغذي توالت به ويژگي هاي مهم آن توجه کنيم بايد بدانيم يک جا دستمال کاغذي مناسب، ايمن و بهداشتي بايد حداقل خصوصيات زير را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

 

9h5q_2.jpg 

معرفي جادستمال کاغذي مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته کردن و پر کردن جاي دستمال به سهولت انجام مي شود. همچنين براي فضاهاي عمومي قفلي روي آن قرار داده شده که به راحتي ميتوانيد باز و بسته کنيد. رنگ بدنه جا دستمال کاغذي مدل ورونا سفيد و بژ موجود است و در برابر سايش بسيار مقاوم مي باشد که باعث شده اين رنگ در محيط هاي مرطوب تغيير رنگ ندهد.

براي اطلاع از قيمت ، نحوه خريد، طرح و انواع جا دستمال کاغذي، به صفحه جا دستمال کاغذي در سايت فلاش تانک ايمن آب  مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان ما درارتباط باشيد.  https://www.imenabco.com/tissue-hand

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد با ما تماس بگيريد

سامانه پيامکي :  ?????????? –  واتس‌اَپ :   ???????????

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : جا,دستمال,لوکس!, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:02

بهترين روش تقويت موتور دنا و دنا پلاس

اگر شما هم به دنبال تقويت موتور دنا يا دنا پلاس خود هستيد با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد تا روشي مطمئن، کارآمد و تخصصي که به دنبال آن به اهداف زير خواهيد رسيد را به شما معرفي نماييم. ريمپ ECU خودرو.

xxvz_c2.jpg

1- افزايش سرعت و قدرت دنا

2- افزايش سرعت و شتاب اوليه دنا

3- کاهش دماي کارکرد فن

4- رفع کپ حين حرکت دنا

5- برداشتن کاتاف ( حذف محدوديت دور موتور )

6- کاهش مصرف سوخت

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزايش شتاب ثانويه دنا

9- رفع کپ اوليه دنا

10- فول ريمپ دنا شامل تمام موارد فوق ميباشد.

شايد براي شما هم اين پرسش پيش آمده باشد که ريمپ ECU چيست و چطور اين همه مزايا را يکجا دارد. پس اجازه دهيد تا تعريف کاملي از ريمپ ايسيو را براي شما ارائه دهيم:

تعريف ريمپ ايسيو

ريمپ ecu علم برنامه نويسي کامپيوتر خودروست و با بهينه سازي سيستم برقي و موتوري  سبب تقويت خودرو  مي‌شود. ريمپ اي سي يو به خودرو آسيب نمي‌رساند مگر آنکه توسط افراد بي تجربه و يا آموزش نديده انجام پذيرد. مرکز ريمپ کاراک با 20 سال تجربه در برق انژکتور و تعميرات ايسيو و برنامه نويسي اطمينان لازم را به مشتريان مي‌دهد که کار شما توسط افراد با تجربه انجام مي‌پذيرد.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به مقاله ريمپ چيست مراجعه نماييد.

هزينه ريمپ ايسيو دنا

در تاريخي که اين مقاله نوشته مي شود مي توان گفت هزينه اي بالغ بر 380 تا 470 هزار تومان بستگي به نوع ايسيو و خودرو شما بايد در نظر گرفت. که مي توانيد به وبسايت کاراک با آدرس carak.ir مراجعه نماييد و براي اطلاعات بيشتر با متخصصين اين مرکز در تماس باشيد.

در واقع اي سي يو يا کامپيوتر خودرو دنا چند مدل مختلف دارد که عبارتند از بوش ME17 ، بوش ME7.4.9 ، ايزيو و زيمنس که بسته به نوع آن ميزان راندمان ريمپ نيز تغيير مي نمايد.

ريمپ دنا با ايسيو بوش ME17

اين بوش توسط چين توليد ميشود و اندازه کوچک قدرت پردازش بالا دارد ، دريچه گاز متناسب با آن برقي است و از نمونه ي آلماني اقتباض شده است. در مجموع ايسيو خوبي است ولي هنوز دستگاه هاي تعميراتي با آن وفق پيدا نکرده اند.

ريمپ دنا با ايسيو بوش ME7.4.9

ايسيو قديمي که نمونه هاي آلماني ، فرانسوي و چيني دارد ، اندازه آن بزرگ و تکنولوژي قديمي است ، ايسيو سختي است ولي بدليل ايرادات زياد ، پس از ريمپ ، مشتري تغييرات را به خوبي درک ميکند، دستگاه ها با آن تطابق کامل دارند

ريمپ دنا با ايزيو

اين ايسيو را چين توليد ميکند و اندازه خيلي کوچکي دارد قدرت پردازش بالا دارد ، دريچه گاز متناسب با آن برقي است. در مجموع ايسيو جالبي نيست و هنوز دستگاه هاي تعميراتي با آن وفق پيدا نکرده اند. انواع آن شامل esy u 2.5 ، esy u 3.5 و …

ريمپ دنا با ايسيو زيمنس

ايسيو هاي زيمنس به سفارش ايران خودرو توسط کروز ساخته ميشوند و ايسيو هاي خوبي هستند ، دستگاه ها به راحتي با آن وفق پيدا ميکنند و براي دريچه گاز سيمي طراحي شده است. اندازه آن بزرگ است و ايرادات کمي دارد.

براي اطلاعات بيشتر به صفحه ريمپ دنا کاراک مراجعه کنيد.

فايده ريمپ دنا چيست؟

با ريمپ مي توانيد سرعت بالاي 200 را با دنا تجربه کنيد! البته در نظر داشته باشيد برخي لوازم افترمارکت وجود دارد مانند هدرز ، کيت مکش ، شمع ، واير ، کوئل ، پيستون و …که با استفاده از اينها صداي ماشين زياد مي شود ولي رسيدن به هدف سرعت بالاي 200 را ممکن مي کنند.

چرا خود کارخانه ريمپ نکرده است ؟

اين سوالي است که اکثر مشتريان آن را ميپرسند ، پاسخ اينجاست اولا علم اين کار در کارخانه هاي سازنده وجود ندارد و ثانيا استاندارد برنامه نويسي خودرو دنا براي سوختي که در جايگاه هاي سوخت ارائه ميشود مناسب نيست !

منبع: اطلاع نيوز

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,روش,تقویت,موتور,دنا,و,دنا,پلاس, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:31

لینک دوستان

خبرنامه